2011. augusztus 30., kedd

Dual sim helyett ( klónozó szett ) 16 in 1 !!! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Eladó egy kártya klónozó szett.
Hivatalosan arra lett kitalálva, hogy ha több telefonnal mászkálsz és ez zavar, az összes telefonszámodat és kártyaadatodat rátudod másolni egyre. Azaz, a szett tartalmaz egy üres SIM kártyát, melyre 16 másik kártya adatát teheted át. Ez nem pusztán a névjegyzéket tartalmazza, hanem mindent. A KOMPLETT KÁRTYÁT, azaz klónozni tudod a sajátodat !   Miután az összes telefonkártyád adatait ráklónozod erre az egyre, már elég egy készüléket magaddal vinned és az összes elérhetőség egy kártyádon van, egy időben párhuzamosan üzemel és bármelyiken keresnek , elérnek. Lényegében a duál azaz már manapság a 3 kártyás telefont is képes lehet kiváltani, csak  ez esetben 16 kártyát helyettesíthet maximum.
Én valamikor megrendeltem egy szettet, de én nem boldogultam vele. Az van ráírva, hogy az 5. generációs kártyákat nem kezeli. Ez nem tudom mit jelent, de nekem nem sikerült véghez vinnem azt, amire való. AZONBAN, már adtam el többet is belőle és rossz visszajelzés nem érkezett, ebből azt feltételezem, hogy esélyes, hogy én vagyok hozzá béna, ezért nem sikerült nekem. Mindenesetre már meg sem próbálom. Ha valaki szeretné, vegye meg, próbálja meg, hátha jobban vágja, mint én. Nem állítom , hogy rossz, de mivel nekem nem sikerült, nem is vállalok garanciát rá, hogy működik ennek megfelelően.
Egyéb leírást és további dolgokat a legismertebb kereső segítségével is találsz.
Ezek tudatában licitálj. Garanciát nem adok rá, hogy tudja azt, amit kell neki tudnia. Utólagos esetleges reklamációt nem fogadok el.
Megjegyzésképpen annyit még, hogy nekem azt mondták a magyar sim kártyák legújabb kiadásai már 5. generációsak. Nekem pedig ez van. Feltehetően ezért nem sikerült nekem ezt kivitelezni.
Személyes átvétel Isaszegen lehetséges, de természetesen postai úton is megvásárolható a termék.
Itt a vaterán biztosan van még ilyen eladó, csak nem ennyiért !
A szett tartalma:   1 db super sim kártya, 1 db sim kártya író-olvasó, egy db szükséges program, ami cd-n van.
Villámár esetén a belföldi ajánlott posta költségét átvállalom !



Jelenlegi ára: 1 800 Ft

Az aukció vége: 2011-09-09 17:56
. Dual sim helyett ( klónozó szett ) 16 in 1 !!! - Jelenlegi ára: 1 800 Ft